ІV Міжнародний конкурс для вчителів закладів загальної середньої освіти України та освітніх установ української діаспори «Українознавчі пріоритети освітнього процесу»
З метою вивчення, узагальнення та поширення кращого педагогічного досвіду вчителів українознавства та інших вчителів предметників, учителів початкових класів освітніх закладів різних типів і форм власності в Україні та українських освітніх закладів за кордоном щодо українознавчого наповнення системи освіти, викладання курсу за вибором «Українознавство», на виконання Указу Президента України від 18 травня 2019 р. № 286/2019 «Про Стратегію національно-патріотичного виховання» з 15 грудня 2023 року по 15 січня 2024 року відбувся ІV Міжнародний конкурс «Українознавчі пріоритети освітнього процесу».
Відповідно до наказу Науково-дослідного інституту українознавства МОН України від 14 лютого 2024 р. № 16 «Про визначення переможців ІV Міжнародного конкурсу для вчителів закладів загальної середньої освіти України та освітніх установ української діаспори «Українознавчі пріоритети освітнього процесу» переможцями стали 139 педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти Харківської області, що становить 30% від загальної кількості переможців конкурсу.
Почесне І місце у номінації «Авторський навчальний урок на українознавчій основі для початкової школи» посіли вчителі початкових класів Донецького ліцею №2 Боднар Валентина Станіславівна ( Розробка на тему: «Розв’язуємо задачі (3 клас)») та Строга Тетяна Іванівна (Розробка на тему: «Повторення вивченого про прикметник (4 клас)»).
Вітаємо переможців ІV Міжнародного конкурсу для вчителів закладів загальної середньої освіти України та освітніх установ української діаспори «Українознавчі пріоритети освітнього процесу»!
Ваші конкурсні роботи є важливим інтелектуальним внеском в нашу спільну Перемогу, в пізнання та творення українського світу!
Бажаємо подальших успіхів і здобутків на педагогічній ниві!