PISA

Наказ МОН № 386 Про затвердження графіка проведення пілотного етапу міжнародного дослідження якості освіти PISA-2022

Наказ МОН № 566 Про відтермінування проведення пілотного етапу міжнародного дослідження якості освіти PISA-2021

Наказ МОН № 116 Деякі питання підготовки та проведення у 2021 році пілотного етапу міжнародного дослідження якості освіти PISA-2022

План PISA-2022

Pisa у Фокусі #75

Зарахування всіх 15-річних до закладів загальної середньої освіти – це перший крок до побудови системи інклюзивної освіти; але довше навчання в школі не гарантує, що кожен учень навчиться. Проте тенденції, що спостерігаються в PISA, показують, що більша інклюзія та краща якість можуть іти пліч-о-пліч у країнах із низьким і середнім рівнем доходу, коли оцінюється якість навчання. Усуваючи перешкоди для навчання в школі, країни також можуть допомогти кожному учню набути необхідних навичок, які потрібні, щоб досягати успіху в сучасних економіках, які потребують усе більше знань.
Докладніше  https://cutt.ly/JHZot7i

Веб-консультація «Оцінювання читацької, математичної та природничо-наукової грамотності в базовій школі» Веб-консультація

Про проведення онлайн-семінарів «Особливості проведення міжнародного дослідження якості освіти PISA-2022»

Відповідно до Плану заходів щодо підготовки й проведення у 2022 році основного етапу міжнародного дослідження якості освіти PISA-2022 у Харківській області, затвердженого Департаментом науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації 15.12.2021, з 07 по 11 лютого 2022 року КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» проведено онлайн-семінари для заступників директорів з навчально-виховної роботи усіх закладів загальної середньої освіти Харківської області за темою «Особливості проведення міжнародного дослідження якості освіти PISA-2022».

У межах заходу розкрито особливості міжнародного дослідження якості освіти PISA-2022, ознайомлено з прикладами завдань PISA, охарактеризовано основні положення рамкового документу PISA-2022 з математики як провідної галузі дослідження та визначено завдання щодо розвитку читацької, математичної та природничо-наукової компетентностей учнів відповідно до міжнародних стандартів.

У заході взяли участь 416 педагогічних працівників.

Матеріали онлайн-семінару розміщені ТУТ.

Онлайн-семінари «Особливості проведення міжнародного дослідження якості освіти PISA-2022» (на платформі Zoom)

Комунальним вищим навчальним закладом «Харківська академія неперервної освіти» з 07 по 11 лютого 2022 року буде проведено онлайн-семінари за темою «Особливості проведення міжнародного дослідження якості освіти PISA-2022» (на платформі Zoom) для заступників директорів з навчально-виховної роботи закладів загальної середньої освіти Харківської області відповідно до графіка.

Час проведення семінару: 14.00 – 16.00.

Поключитися до конференції Zoom можна за посиланням: https://us02web.zoom.us/j/83631511777?pwd=eU0vL3VrRUJ4cDV0UWhPTHZ2TXlpdz09

Ідентифікатор конференції: 836 3151 1777

Код доступу: 632572