Методична робота

Шановні колеги!
Харківська академія неперервної освіти поновила навчання на курсах підвищення кваліфікації в дистанційному асинхронному форматі.
Дізнатися про перелік курсів на травень 2022 р. можна на сайті академії. Зараз закінчуються заняття в тих групах, які були перервані війною.
Кожного місяця будуть оголошуватися подібні переліки – слідкуйте за сайтом відділу  та сайтом Харківської академії неперервної освіти !
План-перелік проведення методичних заходів в асинхронному режимі на ТРАВЕНЬ  

План-перелік проведення методичних заходів в асинхронному режимі на травень 2022 року План-графік травень 2022р.

Розклади навчальних занять з 03.05.2022 https://edu-post-diploma.kharkov.ua/?news=%d1%80%d0%be%d0%b7%d0%ba%d0%bb%d0%b0%d0%b4%d0%b8-%d0%bd%d0%b0%d0%b2%d1%87%d0%b0%d0%bb%d1%8c%d0%bd%d0%b8%d1%85-%d0%b7%d0%b0%d0%bd%d1%8f%d1%82%d1%8c-03-05-2022

Програми занять курсів підвищення кваліфікації (термін навчання: 18.05 – 31.05.2022):https://edu-post-diploma.kharkov.ua/?news=%d1%80%d0%be%d0%b7%d0%ba%d0%bb%d0%b0%d0%b4%d0%b8-%d0%bd%d0%b0%d0%b2%d1%87%d0%b0%d0%bb%d1%8c%d0%bd%d0%b8%d1%85-%d0%b7%d0%b0%d0%bd%d1%8f%d1%82%d1%8c-%d0%b7-18-05-2002-%d1%80%d0%be%d0%ba%d1%83

 

Про курси підвищення кваліфікації в асинхронному режимі у ТРАВНІ 2022 року

У травні 2022 року в асинхронному форматі буде організовано навчання на курсах підвищення кваліфікації, фахових та тематичних спецкурсах (див. План розміщення навчальних матеріалів курсів підвищення кваліфікації, фахових та тематичних спецкурсів (за вибором) для керівних кадрів та педагогічних працівників закладів освіти Харківської області)

Навчальні матеріали для кожної групи слухачів будуть знаходитись у вільному доступі на сайті «Дистанційна освіта ХАНО» (http://newdl.edu-post-diploma.kharkov.ua/) ПРОТЯГОМ УСЬОГО ПЕРІОДУ, зазначеного у Плані.

У вказаний термін слухачі мають можливість отримувати консультації викладачів у зручному режимі.

Після закінчення навчання та успішного тестування можна отримати свідоцтво (сертифікат) про підвищення кваліфікації у електронному вигляді.

Посилання для завантаження відповідних документів буде розміщено на сайті Академії(http://edu-post-diploma.kharkov.ua ) у розділі «Накази про випуск».

У зв’язку з відсутністю можливості спланувати курси підвищення кваліфікації для всіх категорій, радимо пройти тематичні спецкурси загальної спрямованості (безкоштовно): «Діти з ООП: підтримка в освітньому процесі», «Формування ключової компетентності «вільне володіння державною мовою», «Педагогіка партнерства: інклюзивний вимір», «Тренінг як ефективна форма національно-патріотичного виховання».

До навчання можуть долучитися всі бажаючі, кого зацікавила запропонована тематика освітніх програм.

У травні 2022 року в асинхронному форматі буде організовано навчання на курсах підвищення кваліфікації, фахових та тематичних спецкурсах (див. План розміщення навчальних матеріалів курсів підвищення кваліфікації, фахових та тематичних спецкурсів (за вибором) для керівних кадрів та педагогічних працівників закладів освіти Харківської області)

Навчальні матеріали для кожної групи слухачів будуть знаходитись у вільному доступі на сайті «Дистанційна освіта ХАНО» (http://newdl.edu-post-diploma.kharkov.ua/) ПРОТЯГОМ УСЬОГО ПЕРІОДУ, зазначеного у Плані.

У вказаний термін слухачі мають можливість отримувати консультації викладачів у зручному режимі.

Після закінчення навчання та успішного тестування можна отримати свідоцтво (сертифікат) про підвищення кваліфікації у електронному вигляді.

Посилання для завантаження відповідних документів буде розміщено на сайті Академії (http://edu-post-diploma.kharkov.ua ) у розділі «Накази про випуск».

У зв’язку з відсутністю можливості спланувати курси підвищення кваліфікації для всіх категорій, радимо пройти тематичні спецкурси загальної спрямованості (безкоштовно): «Діти з ООП: підтримка в освітньому процесі», «Формування ключової компетентності «вільне володіння державною мовою», «Педагогіка партнерства: інклюзивний вимір», «Тренінг як ефективна форма національно-патріотичного виховання».

До навчання можуть долучитися всі бажаючі, кого зацікавила запропонована тематика освітніх програм.

 

Методичні рекомендації

Наказ МОН №290 від 01.04.2022р.

Лист МОН

Вебсемінар за темою «Просвітницько-профілактична діяльність працівника психологічної служби» в рамках Школи молодого фахівця психологічної служби

27 травня 2022 року відкрито доступ до матеріалів Школи молодого фахівця психологічної служби за темою «Просвітницько-профілактична діяльність працівника психологічної служби» (у межах ХАБу «Безпечна школа» регіонального проєкту «Освітній технопарк Харківщини – 2030»). Вебсемінар проводиться в асинхронному режимі. Матеріали будуть доступні до 27 червня 2022 року за посиланням: https://drive.google.com/drive/folders/1KCVj2lNDlZHZLJjIjykDZh9fwbc0qAXO?usp=sharing

Адресна категорія педагогічних працівників: практичні психологи та соціальні педагоги закладів освіти м. Харкова та Харківської області зі стажем роботи до 3-х років.

 

Зміст кейсу:

  1. Презентація Замазій Ю.О., методиста Центру практичної психології, соціальної роботи та здорового способу життя за темою «Просвітницько-профілактична діяльність працівника психологічної служби: нормативне підґрунтя та особливості роботи».
  2. Презентація із завданнями та тестовими питаннями.
  3. Перелік літератури та джерел для самостійного опрацювання.
  4. Рекомендації щодо опрацювання матеріалів кейсу.

 

Для участі у вебсемінарі необхідно перейти за посиланням

Виконані завдання надсилати на електронну адресу: zam_juliya@i.ua

25.05.2022 відкрито доступ до матеріалів вебсемінару «Впровадження та навчально-методичне забезпечення інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» у 5-х класах у 2022/2023 навчальному році». Захід проводиться в асинхронному режимі. Матеріали будуть доступні до 25 червня 2022 року. Запрошуємо взяти участь учителів інтегрованого курсу «Пізнаємо природу», біології, географії, фізики, хімії закладів загальної середньої освіти Харківської області та усіх бажаючих.

 

Зміст кейсу:

Звернення до учасників вебсемінару: https://docs.google.com/document/d/1vvcqaxjWLn14531ycSwHV8ordYG_jfpd/edit?usp=sharing&ouid=108949165258903090956&rtpof=true&sd=true

Презентація Лелеко В.Г., методиста Центру методичної та аналітичної роботи, за темою «Впровадження та навчально-методичне забезпечення інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» у 5 класі за модельною навчальною програмою авторів Біда Д.Д., Гільберг Т.Г., Колісник Я.І.»: https://docs.google.com/presentation/d/1rVbjXwf0uLxeuQlvS7upxQzMEDqz4xA7/edit?usp=sharing&ouid=108949165258903090956&rtpof=true&sd=true

Презентація Федченко С.Г., методиста Центру методичної та аналітичної роботи, за темою «Впровадження та навчально-методичне забезпечення інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» у 5 класі за модельною навчальною програмою  «Пізнаємо природу». 5-6 класи (інтегрований курс)» для закладів загальної середньої освіти (авт. Коршевнюк Т.В.)»: https://drive.google.com/file/d/1yzVHICX_AxxcxIYMjTehBL9E2S6vGiiX/view?usp=sharing

Презентація Грінченка О.І., старшого викладача кафедри соціально-гуманітарної освіти, та Саввіча О.М., методиста Центру методичної та аналітичної роботи, за темою «Впровадження та навчально-методичне забезпечення інтегрованого курсу «Впровадження та навчально-методичне забезпечення інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» у 5 класі за модельною навчальною програмою авторка Бобкова О. С.»: https://docs.google.com/presentation/d/14ircCGgdC5E2I5kGvStevymGJr6XVNoI/edit?usp=sharing&ouid=108949165258903090956&rtpof=true&sd=true

Презентація Зайцевої О.А., методиста Центру методичної та аналітичної роботи, за темою «Впровадження та навчально-методичне забезпечення інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» у 5 класі за модельною навчальною програмою «Пізнаємо природу. 5-6 класи (інтегрований курс)» для закладів загальної середньої освіти (авт. Шаламов Р.В., Каліберда М.С., Григорович О.В., Фіцайло С.С.)»: https://docs.google.com/presentation/d/1eqarw5m7NZiIlrMkhVA21buruiBItRqq/edit?usp=sharing&ouid=108949165258903090956&rtpof=true&sd=true  

Практичне завдання: https://docs.google.com/document/d/1BqDo90lu2o5V5htSZVYklr6s0JtTEYTq/edit?usp=sharing&ouid=108949165258903090956&rtpof=true&sd=true

Перелік літератури й джерел для самостійного опрацювання: https://docs.google.com/document/d/17wrC9WVLmI3OWimEai6FqsGSaujE7n2Z/edit?usp=sharing&ouid=108949165258903090956&rtpof=true&sd=true

Рекомендації щодо опрацювання матеріалів кейсу: https://docs.google.com/document/d/1aZStS0Fwuz82ldcGJcOC4clr1Y0j1Qgf/edit?usp=sharing&ouid=108949165258903090956&rtpof=true&sd=true

Посилання на форму зворотнього зв’язку: https://docs.google.com/document/d/1PyRoQiUEzGQNBaZOjSiMxzio9GbBbqLd/edit?usp=sharing&ouid=108949165258903090956&rtpof=true&sd=true

Орієнтовний час роботи з матеріалами  3 години.

19 травня 2022 року відкрито доступ до матеріалів науково-практичного семінару за темою «Сутнісна характеристика освітнього напряму «Особистість дитини»: рухова та здоров’язбережувальна компетентності» у межах Школи педагогічної майстерності вихователів, вихователів-методистів ЗДО «Розвиток професійної компетентності вихователів ЗДО в умовах упровадження нової редакції Базового компонента». Захід  проводиться в асинхронному режимі.

Матеріали будуть доступні до 19 червня 2022 року.

Запрошуємо взяти участь вихователів, вихователів-методистів закладів дошкільної освіти – учасників Школи та всіх бажаючих.

Зміст кейсу:

  1. Презентації за темами:
    • «Актуальні підходи до формування здоров’язбережувальної компетентності як складової фізичного розвитку дитини» (Капустіна Н.О., методист Центру громадянського виховання): https://cutt.ly/hG5fpG1
    • «Формування рухової компетентності дошкільників» (Волкова І.В., старша викладачка кафедри виховання й розвитку особистості):https://cutt.ly/UG5fUu5
    • «Рухливі ігри як складник фізичного розвитку дошкільників» (Волкова І.В., старша викладачка кафедри виховання й розвитку особистості):https://cutt.ly/aG5f0h0
  2. Лист МОН України від 02.04.2022 № 1/3845-22 «Про рекомендації для працівників закладів дошкільної освіти на період дії воєнного стану в Україні»: https://cutt.ly/ND4Xlf6
  3. Методичні рекомендації КВНЗ «Харківська академія неперевної освіти» для вихователів закладів дошкільної освіти Харківської області щодо організації роботи з дітьми в умовах воєнного стану: https://cutt.ly/sG5neYL
  4. Перелік джерел для самостійного опрацювання: https://cutt.ly/THwA9Hq
  5. Рекомендації щодо опрацювання матеріалів кейсу:https://cutt.ly/BHwAvMG
  6. Форма зворотного зв’язку:https://forms.gle/C9LGqr8a5E46Zo399

Орієнтовний час роботи з матеріалами: 4 академічні години.

Творча вебстудія «Національно-патріотичне виховання сучасних школярів на кращих зразках української поезії»

09.05.2022 відкрито доступ до матеріалів «Творча вебстудія «Національно-патріотичне виховання сучасних школярів на кращих зразках української поезії»» для вчителів української мови та літератури закладів загальної середньої освіти районів, міст, ТГ Харківської області.

Робота творчої майстерні здійснюється в асинхронному режимі. Матеріали будуть доступні до 09 червня 2022 року. Запрошуємо педагогів, які попередньо зареєструвалися, та всіх бажаючих.

Зміст кейсу:

  1. Методичні рекомендації Клімової С.В., методиста Центру методичної та аналітичної роботи щодо опрацювання матеріалів кейсу.

https://docs.google.com/document/d/1OERkFeCF4a-irf8LNeuvJ-o6dXRmYo_j/edit?usp=sharing&ouid=116959080682846540548&rtpof=true&sd=true

  1. Презентація Клімової С.В., методиста Центру методичної та аналітичної роботи «Невмируще слово Шевченка»

https://docs.google.com/presentation/d/15drCQzdd8Eo6LgMCGd0deB-CfT3AlklA/edit?usp=sharing&ouid=116959080682846540548&rtpof=true&sd=true

  1. Презентація Клімової С.В., методиста Центру методичної та аналітичної роботи «Я єсть народ, якого правди сила…»

https://docs.google.com/presentation/d/1Iy55vJGvATo1Spqe9d5EE5cipaqXY99c/edit?usp=sharing&ouid=116959080682846540548&rtpof=true&sd=true

  1. Вправа з медіаграмотності «Декодування статті» до уроку «Патріотичний пафос вірша Володимира Сосюри «Любіть Україну!» Дегтярьової Г.А., завідувача кафедри методики навчання КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти», доктора педагогічних наук та Шелехової Н.В., учителя української мови та літератури вищої категорії Харківського приватного навчально-виховного комплексу «Гімназія ОЧАГ» Харківської області.

https://docs.google.com/document/d/1pZNYiUHGZE-oJwi5cugiOUcv9Z0z9GiTyX2DlWB4T6M/edit?usp=sharing

  1. Додаток. Зразки творів для конкурсів читців патріотичних віршів та інших заходів.

https://docs.google.com/document/d/10dZe7qfc_FGfT01kicpRQpQ5uKlwxzY1/edit?usp=sharing&ouid=116959080682846540548&rtpof=true&sd=true

  1. Домашнє завдання.

https://docs.google.com/document/d/1KVn6_c6SjW-ICg67ZU21bM2icJepjT4w/edit?usp=sharing&ouid=116959080682846540548&rtpof=true&sd=true

  1. Перелік літератури й джерел для самостійного опрацювання.

https://docs.google.com/document/d/1RLILsyNm0NKqJgAn—93E-MAn-GWMN2x/edit?usp=sharing&ouid=116959080682846540548&rtpof=true&sd=true

 

Орієнтовний час роботи з матеріалами – 3 години.

Виконані завдання надсилати на електронну адресу: virsavia7@ukr.net

Консультація для педагогічних працівників

Консультація для педагогічних працівників із питання «Заповнення сторінок класних журналів учителями, які виїхали за межі населеного пункту розташування закладів ЗСО та проводять уроки дистанційно»

Шановні колеги!

На сайті Державної служби якості освіти України надано роз’яснення стосовно того, як має відбуватися оформлення шкільної документації (календарні плани, журнали тощо) під час дистанційної роботи у випадку, якщо вчитель перебуває за кордоном і не планує повертатися в Україну до кінця навчального року: https://sqe.gov.ua/osoblivosti-oformlennya-shkilnoi-dok/?fbclid=IwAR20eU5vOk2ezujmW_wKyAtjk2kGYAyT2_TC1M1WsfI4iiSgyS9NrhOc1i4 

 

Веб-консультація «Обговорення питання виконання навчальних програм та закінчення 2021/2022 н. р. в закладах дошкільної та позашкільної освіти»

Шановні колеги!

Пропонуємо Вам ознайомитися з матеріалами, підготовленими до веб-консультації з питань виконання навчальних програм та закінчення 2021/2022 н. р. в закладах дошкільної та позашкільної освіти.

Веб-консультація для педагогічних працівників закладів ЗДО Харківської області за темою «Виконання програм із дошкільної освіти в умовах воєнного стану»: https://cutt.ly/1GDRhZW

Веб-консультація для педагогічних працівників закладів ЗПО області за темою «Про виконання навчальних програм та закінчення 2021/2022 н.р. у закладах позашкільної освіти»: https://cutt.ly/8GDRIeV

Перше заняття Школи молодого фахівця психологічної служби, вебінар за темою «Аналітична діяльність фахівця психологічної служби: розподіл функціональних обов’язків, організація та планування роботи, ведення документації»

28 квітня 2022 року вiдкрито доступ до матерiалiв заняття у межах Школи молодого фахівця психологічної служби за темою «Аналітична діяльність фахівця психологічної служби: розподіл функціональних обов’язків, організація та планування роботи, ведення документації», що пiдготовленi Центром практичної психології, соціальної роботи та здорового способу життя (в межах ХАБу «Безпечна школа» регіонального проєкту «Освітній технопарк Харківщини — 2030» ).

Адресна категорія педагогічних працівників: практичні психологи та соціальні педагоги закладів освіти м. Харкова та Харківської області зі стажем роботи до 3-х років.

Матерiали будуть доступнi до 28 травня 2022 року.

Змiст кейсу:

  1. Презетацiя Замазiй Ю.О., методиста Центру практичної психології, соціальної роботи та здорового способу життя, за темою «Нормативно-правова документація та планування діяльності фахівця психологічної служби».
  2. Презентація з завданням та тестовими питаннями.
  3. Список джерел, рекомендованих для опрацювання.
  4. Рекомендації щодо опрацювання матеріалів кейсу.

Для участі у веб-семінарі необхідно перейти за посиланням: https://drive.google.com/drive/folders/1Bl2V9Ivw45s3Ns4bNw-SSPqlGlxAx0Wk?usp=sharing

Шановні колеги!

Продовжуємо знайомитись із досвідом роботи педагогічних працівників закладів дошкільної освіти Харківської області в умовах воєнного стану.

Пропонуємо досвід Вистороп Наталії Юріївни, вихователя Комунального закладу дошкільної освіти «Огульцівський дитячий садок «Калинка» Валківської міської ради Харківської області щодо організації взаємодії з дітьми та  їх батьків в умовах воєнного стану.

Матеріали розроблено відповідно до вимог Базового компонента дошкільної освіти (нова редакція) та з урахуванням актуальних питань в умовах воєнного стану, визначених Міністерством освіти і науки України.

Ознайомитися з досвідом роботи можна за посиланнями:

Відео 1: https://cutt.ly/XGgjMlv

Відео 2: https://cutt.ly/HGgj8Kk

Школа моніторингу якості освіти «Практичні аспекти моніторингової діяльності на місцевому рівні та в закладах освіти»: науково-методичний семінар «Використання онлайн-сервісів для проведення моніторингових досліджень»

28 квітня 2022 року відкрито доступ до матеріалів Школи моніторингу якості освіти «Практичні аспекти моніторингової діяльності на місцевому рівні та в закладах освіти» за темою «Використання онлайн-сервісів для проведення моніторингових досліджень». Заняття проводиться в асинхронному режимі. Матеріали будуть доступні до 27 травня 2022 року.

Запрошуємо взяти участь педагогічних працівників закладів загальної середньої та дошкільної освіти, які попередньо зареєструвалися, та всіх бажаючих.

Зміст кейсу:

  1. Презентація за темою «Використання сервісів Google у моніторинговій діяльності» (Капустін І.В., завідувач Центру моніторингу якості освіти): https://cutt.ly/DF6MTNz
  2. Алгоритм додавання зображень у Google Формі (Голтяй Т.М., методист Центру моніторингу якості освіти): https://cutt.ly/NF61cfY
  3. Відеоматеріали (Рудакова О.С., методист Центру моніторингу якості освіти):
  4. Приклади для створення Google Форм:
  • анкета для вчителів щодо здійснення дистанційного навчання в умовах воєнного стану: https://cutt.ly/cF606JR
  • анкета для педагогічних працівників закладів дошкільної освіти щодо роботи з дітьми в умовах воєнного стану: https://cutt.ly/cF62O7Z
  • тестові завдання для учнів за зразками завдань PISA: https://cutt.ly/QF69rCp
  1. Рекомендації щодо опрацювання матеріалів кейсу: https://cutt.ly/ZF697NQ
  2. Форма зворотного зв’язку: https://forms.gle/CZmM8vwkNZUab7sp9

Орієнтовний час роботи з матеріалами: 3 академічні години.

Шановні педагогічні працівники закладів загальної середньої освіти!

Пропонуємо Вам методичні рекомендації щодо організації роботи з учнями 1 – 4 класів в умовах воєнного часу для учителів початкових класів закладів загальної середньої освіти Харківської області.

Ознайомитися з матеріалами можна за посиланням: https://docs.google.com/document/d/13kMEjqmrDCqXekA6_YIYtyMuTZuCT4W6/edit?usp=sharing&ouid=115338095341488989540&rtpof=true&sd=true

 

 

27 квітня 2022 року відкрито доступ до матеріалів Школи молодого класного керівника: «Організація виховної діяльності в період воєнного стану: співпраця учасників освітнього процесу». Заняття проводиться в асинхронному режимі. Матеріали будуть доступні до 27 травня 2022 року за посиланням: https://drive.google.com/drive/folders/1Avwt-16bfG2asmQp5cyApsDaH8ML4sKF?usp=sharing. Запрошуємо педагогів, які попередньо зареєструвалися, та всіх бажаючих.

Зміст кейсу:

  1. Презентація Горбенко Т.І., методиста Центру громадянського виховання https://docs.google.com/presentation/d/176PR25ENCJERG_YvNxJ_8TlkD3qElYICxbALu3Sn3po/edit?usp=sharing
  2. Перелік літератури й джерел для самостійного опрацювання: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeIYPh27MCYUsRrsBQ8BRF52sy7thmk6j0OdO9YNuNcptKPJQ/viewform
  3. Рекомендації щодо опрацювання матеріалів кейсу: https://docs.google.com/document/d/1-V4FFFNrSzMYyhHZBhNGta-KufITGLVOI6f2XbjiPLE/edit?usp=sharing 

 

27 квітня 2022 року відкрито доступ до матеріалів Школи розвитку професійної компетентності учителя фінансової грамотності за темою: «Проєктування індивідуальної траєкторії розвитку педагога відповідно до вимог професійного стандарту вчителя закладу загальної середньої освіти». Заняття проводиться в асинхронному режимі. Матеріали будуть доступні до 27 травня 2022 року. Запрошуємо педагогів, які попередньо зареєструвалися, та всіх охочих.

Зміст кейсу:

  1. Презентація Носик Н.Д., методиста Центру методичної та аналітичної роботи, та Китиченка С.О., старшого викладача кафедри соціально-гуманітарної освіти, за темою «Проєктування індивідуальної траєкторії розвитку педагога відповідно до вимог професійного стандарту вчителя закладу загальної середньої освіти»: https://cutt.ly/QGf30HR
  2. Практичні завдання: https://cutt.ly/TFxMwTz
  3. Перелік літератури й джерел для самостійного опрацювання: https://cutt.ly/pFSVZ9S
  4. Рекомендації щодо опрацювання матеріалів кейсу: https://cutt.ly/dFx2bzs
  5. Орієнтовний час роботи з матеріалами – 4 години.Виконані завдання надсилати на електронну адресу: natali_nosyk@ukr.net

Педагогічна майстерня для вчителів української мови та літератури закладів загальної середньої освіти районів, міст, ТГ Харківської області

25.04.2022 відкрито доступ до матеріалів педагогічної майстерні «Література рідного краю. Минуле – сучасне – вічність: талановиті письменники Харківщини» за темою «Творча майстерня «Інтелект-карти на уроках вивчення літератури рідного краю«».

Робота творчої майстерні здійснюється в асинхронному режимі. Матеріали будуть доступні до 25 травня 2022 року. Запрошуємо педагогів, які попередньо зареєструвалися, та всіх бажаючих.

Зміст кейсу:

  1. Презентація Клімової С.В., методиста Центру методичної та аналітичної роботи за темою «Творча майстерня «Інтелект-карти на уроках вивчення літератури рідного краю»».

https://docs.google.com/presentation/d/1eQ3mTf3viuWr_GBIncaa5SQFcTs6r12W/edit?usp=sharing&ouid=116959080682846540548&rtpof=true&sd=true

  1. Рекомендації щодо опрацювання матеріалів кейсу.

https://docs.google.com/document/d/1KhAdFmpeDqBDrmuOz3srTwHupRj3Aewj/edit?usp=sharing&ouid=116959080682846540548&rtpof=true&sd=true

  1. Домашнє завдання.

https://docs.google.com/document/d/1KVn6_c6SjW-ICg67ZU21bM2icJepjT4w/edit?usp=sharing&ouid=116959080682846540548&rtpof=true&sd=true

  1. Додаток. Вірші про місто Харків.

https://docs.google.com/document/d/19wvoNuFTeG3ckDD2JRrxjvpq_yPxoAZ7/edit?usp=sharing&ouid=116959080682846540548&rtpof=true&sd=true

  1. Перелік літератури й джерел для самостійного опрацювання.

https://docs.google.com/document/d/1KNQYk4o7SglrsXYGl6h5Txgze_GwP25g/edit?usp=sharing&ouid=116959080682846540548&rtpof=true&sd=true

Орієнтовний час роботи з матеріалами – 3 години.

Виконані завдання надсилати на електронну адресу: virsavia7@ukr.net

Методичний івент «Організаційно-методичні засади освітнього процесу предмета «Захист України». Семінар «Дії цивільного населення в умовах надзвичайних ситуацій під час війни»

22 квітня 2022 року відкрито доступ до матеріалів семінару «Дії цивільного населення в умовах надзвичайних ситуацій під час війни» у межах методичного івенту «Організаційно-методичні засади освітнього процесу предмета «Захист України».

Семінар проводиться в асинхронному режимі. Матеріали будуть доступні до 22 травня 2022 року за покликанням:https://drive.google.com/drive/folders/14PekL2BkUb9iLP4UDFH_cj9U5dbnJLLP?usp=sharing

Запрошуємо взяти участь керівників ТМО вчителів предмета «Захист України», які попередньо зареєструвалися, та усіх бажаючих учителів предмета «Захист України» 

Зміст кейсу:

  1. Презентація Вербенка С.Б. за темою «Дії цивільного населення в умовах надзвичайних ситуацій під час війни».
  2. Методичний матеріал (алгоритм дій при виникненні надзвичайних ситуацій під час війни).
  3. Практичне домашнє завдання:

– Скласти алгоритм дій населення у разі застосування ворогом ядерної зброї.

– Скласти алгоритм дій населення у разі застосування ворогом хімічної зброї.

  1. Перелік джерел для самостійного опрацювання.
  2. Рекомендації щодо опрацювання матеріалів кейсу.

Орієнтовний час роботи з матеріалами: 2,5 – 3 години

Виконанні завдання надсилати на електронну адресу: nova_qromada@ukr.net

 

 

Ресурсна зустріч «Організація системної роботи з підготовки учнів до ЗНО з географії» у межах школи педмайстерності вчителя географії «Підвищення географічної компетентності та якості підготовки учнів до ЗНО з географії»

21.04.2022 відкрито доступ до матеріалів ресурсної зустрічі школи педмайстерності вчителя географії «Підвищення географічної компетентності та якості підготовки учнів до ЗНО з географії» за темою: «Організація системної роботи з підготовки учнів до ЗНО з географії». Захід проводиться в асинхронному режимі. Матеріали будуть доступні до 21 травня 2022 року. Запрошуємо взяти участь учасників Школи, учителів географії закладів загальної середньої освіти Харківської області та усіх бажаючих.

Зміст кейсу:

 Звернення до учасників ресурсної зустрічі: https://docs.google.com/document/d/1RuU2nMzquINipxlHD3TaxxI8oKw0jVpu/edit?usp=sharing&ouid=108949165258903090956&rtpof=true&sd=true  

Презентація Грінченка О.І., старшого викладача кафедри соціально-гуманітарної освіти, та Саввіча О.М., методиста Центру методичної та аналітичної роботи, за темою «Організація системної роботи з підготовки учнів до ЗНО з географії»: https://docs.google.com/presentation/d/1appTE01FKQ3mH7XO0gY5JPzi78c_m28q/edit?usp=sharing&ouid=108949165258903090956&rtpof=true&sd=true  

Презентація Грінченка О.І., старшого викладача кафедри соціально-гуманітарної освіти, та Саввіча О.М., методиста Центру методичної та аналітичної роботи, за темою «Теоретичні засади підготовки до ЗНО з географії»: https://docs.google.com/presentation/d/1LfOIxB0e90DgxjtZlamP5re6D0H_3PYc/edit?usp=sharing&ouid=108949165258903090956&rtpof=true&sd=true

Презентація Грінченка О.І., старшого викладача кафедри соціально-гуманітарної освіти, та Саввіча О.М., методиста Центру методичної та аналітичної роботи, за темою «Аналіз результатів ЗНО з географії 2021 року»: https://docs.google.com/presentation/d/1YUElUI_QqsKojls1lzTKODsuYCR1F2MI/edit?usp=sharing&ouid=108949165258903090956&rtpof=true&sd=true

Презентація Грінченка О.І., старшого викладача кафедри соціально-гуманітарної освіти, та Саввіча О.М., методиста Центру методичної та аналітичної роботи, за темою «Аналіз завдань пробного ЗНО-2021 з географії»: https://docs.google.com/presentation/d/1XwwvgMZBGgClUfvA85jRAY_yuw4NiXNj/edit?usp=sharing&ouid=108949165258903090956&rtpof=true&sd=true

Практичне завдання: https://docs.google.com/document/d/1iWoEU9wNSKxd1LHFT9RmF6YdWT8EmT6U/edit?usp=sharing&ouid=108949165258903090956&rtpof=true&sd=true

Перелік літератури й джерел для самостійного опрацювання: https://docs.google.com/document/d/130q9QfaxBbuASLn3SHKBgpIvq_0sr3lS/edit?usp=sharing&ouid=108949165258903090956&rtpof=true&sd=true

 Рекомендації щодо опрацювання матеріалів кейсу: https://docs.google.com/document/d/1y9NWZVePZTvH2S3xeiDnzSyUIqDpftZ8/edit?usp=sharing&ouid=108949165258903090956&rtpof=true&sd=true

 

Запрошуємо освітян Харківщини взяти участь у науково-методичному семінарі «Перспективи змішаного навчання у світлі сучасних трансформаційних процесів в освіті», що проходить у межах тематичної школи педмайстерності «Змішане навчання в освітньому просторі Нової української школи».

Семінар проводиться в асинхронному режимі на платформі GoogleClass. Доступ за посиланням https://classroom.google.com/c/MzU0NTk5NzE3ODI3?cjc=dvbnbfz .

Запрошуємо взяти участь педагогів, які попередньо зареєструвалися та усіх бажаючих.

У матеріалах семінару розглядаються питання:

  • яке навчання називається змішаним, концепції та досвід його впровадження;
  • нормативно-правове забезпечення впровадження змішаного навчання в закладах загальної середньої освіти України;
  • організаційно-методичні та педагогічні аспекти організації змішаного навчання;
  • які існують моделі змішаного навчання та як обрати оптимальну.

 

Творча онлайн-студія «Особливості реалізації змісту громадянської та історичної освітньої галузі Державного стандарту базової середньої освіти (нові методичні підходи та навчально-методичне забезпечення)»: воркшоп «Реалізація мети та завдань громадянської та історичної освітньої галузі Державного стандарту базової середньої освіти» для учителів суспільствознавчих дисциплін закладів загальної середньої освіти Харківської області

19.04.2022 відкрито доступ до матеріалів творчої онлайн-студії «Особливості реалізації змісту громадянської та історичної освітньої галузі Державного стандарту базової середньої освіти (нові методичні підходи та навчально-методичне забезпечення)»: воркшопу «Реалізація мети та завдань громадянської та історичної освітньої галузі Державного стандарту базової середньої освіти». Захід проводиться в асинхронному режимі. Матеріали будуть доступні до 19 травня 2022 року. Запрошуємо взяти участь учителів суспільствознавчих дисциплін закладів загальної середньої освіти Харківської області та усіх бажаючих.

Зміст кейсу:

Презентація Сідорчук В.П., методиста Центру методичної та аналітичної роботи, за темою «Реалізація мети та завдань громадянської та історичної освітньої галузі Державного стандарту базової середньої освіти»: http://surl.li/bucia

Перелік джерел для самостійного опрацювання: http://surl.li/buchx

Рекомендації щодо опрацювання матеріалів кейсу: http://surl.li/buchz

Форма зворотного зв’язку: https://forms.gle/j59D7WvXMSsvscKc6

Орієнтовний час роботи з матеріалами 3 години.