Моніторингові дослідження

Онлайн-опитування щодо готовності освітян у здійсненні дистанційного навчання в період карантину

Комунальний вищий навчальний заклад «Харківська академія неперервної освіти» повідомляє, що відповідно до листа Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України від 25.01.2022 № 30, з метою оцінки ситуації, що склалася під час карантину, та надання відповідних рекомендацій зацікавленим сторонам Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України спільно з Інститутом модернізації змісту освіти з 25 січня по 25 лютого 2022 року проводить онлайн-опитування вчителів щодо готовності та потреб учителів та інших категорій освітян у здійсненні дистанційного навчання у період карантину.

Онлайн-опитування спрямоване на виявлення громадської думки освітян щодо готовності до використання онлайн-засобів та інструментів для забезпечення дистанційного навчання учнів, визначення освітніх веб орієнтованих ресурсів і цифрових засобів навчання, що користуються найбільшим попитом серед учителів в умовах карантину, а також на виявлення рівня їхньої цифрової компетентності.

За результатами опитування планується оприлюднення відповідних аналітичних матеріалів.

Пропонуємо педагогічним працівникам закладів освіти Харківської області взяти участь в онлайн-опитуванні та відповісти на запитання анкети «Готовність та потреби вчителів щодо використання цифрових засобів та ІКТ в умовах карантину: 2021», що міститься за покликанням: https://tinyurl.com/ybreuofd

Про проведення основного етапу другого циклу загальнодержавного зовнішнього моніторингу якості початкової освіти

16.04-18.05.2021 у Харківській області відбувся основний етап другого циклу загальнодержавного зовнішнього моніторингу якості початкової освіти «Стан сформованості читацької та математичної компетентності випускників початкової школи закладів загальної середньої освіти», у якому взяли участь близько 550 учнів із 17 закладів загальної середньої освіти регіону.

Метою дослідження є одержання об’єктивної інформації про рівень сформованості основних компетентностей випускників початкової школи на загальнодержавному рівні та з’ясування впливу психолого-педагогічних і соціально-економічних чинників на рівень їх сформованості.

Дослідження передбачало проведення тестування випускників початкової школи за компетентнісно орієнтованими завданнями з читання, математики, а також анкетування учнів 4 класів та вчителів, які їх навчають.

Організаційний супровід дослідження здійснювали Департамент науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації, Харківський регіональний центр оцінювання якості освіти та Комунальний вищий навчальний заклад «Харківська академія неперервної освіти».

Результати основного етапу другого циклу загальнодержавного зовнішнього моніторингу якості початкової освіти будуть використані для відстеження змін у початковій освіті в процесі впровадження Концепції Нової української школи.

Про проведення першого циклу загальнодержавного моніторингового дослідження якості початкової освіти

Відповідно до наказу Міністерства науки і освіти України від 21.01.2021 №78 «Про проведення основного етапу другого циклу загальнодержавного зовнішнього моніторингу якості початкової освіти “Стан сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи закладів загальної середньої освіти”» з 29 березня до 21 травня 2021 року буде проведено основний етап другого циклу загальнодержавного моніторингового дослідження якості початкової освіти

Ознайомитися з наказом можна за посиланням  https://bit.ly/3a368D5

Інформацію про проведення загальнодержавного зовнішнього моніторингу якості початкової освіти “Стан сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи закладів загальної середньої освіти”» розміщено на офіційному сайті Українського центру якості освіти https://bit.ly/36WPbbv

Про перенесення термінів проведення другого циклу загальнодержавного моніторингового дослідження якості початкової освіти

У квітні-травні 2020 року було заплановано проведення другого циклу загальнодержавного моніторингового дослідження якості початкової освіти «Стан сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи закладів загальної середньої освіти».

Однак через  пандемію COVID-19 терміни його проведення було перенесено на 2021 рік.

У зв’язку з цим Міністерством освіти і науки України затверджено нову Програму загальнодержавного зовнішнього моніторингу якості початкової освіти «Стан сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи закладів загальної середньої освіти».

Заклади, що були вибрані для участі в цьому циклі дослідження, залишаються його потенційними учасниками.

З наказом Міністерства освіти і науки України від 26.11.2020 №1478 «Деякі питання загальнодержавного зовнішнього моніторингу якості початкової освіти “Стан сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи закладів загальної середньої освіти”» можна ознайомитися за посиланням https://bitly.su/sFLDyjW

Про перенесення термінів проведення другого циклу загальнодержавного моніторингового дослідження якості початкової освіти

У квітні-травні 2020 року було заплановано проведення другого циклу загальнодержавного моніторингового дослідження якості початкової освіти «Стан сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи закладів загальної середньої освіти».

Однак через  пандемію COVID-19 терміни його проведення було перенесено на 2021 рік.

У зв’язку з цим Міністерством освіти і науки України затверджено нову Програму загальнодержавного зовнішнього моніторингу якості початкової освіти «Стан сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи закладів загальної середньої освіти».

Заклади, що були вибрані для участі в цьому циклі дослідження, залишаються його потенційними учасниками.

З наказом Міністерства освіти і науки України від 26.11.2020 №1478 «Деякі питання загальнодержавного зовнішнього моніторингу якості початкової освіти “Стан сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи закладів загальної середньої освіти”» можна ознайомитися за посиланням https://bitly.su/sFLDyjW