Семінар-практикум з питань інклюзивної освіти в Андріївському ліцеї №1

Сьогодні розвиток інклюзивного навчання розглядається як стала тенденція освітньої політики України, як невід’ємна складова реформи загальної середньої освіти «Нова українська школа». Йдучи назустріч викликам сьогодення, пов’язаних з війною та постійними стресовими ситуаціями, кількість дітей з особливими освітніми потребами збільшуватиметься. З метою забезпечення права на освіту дітей з особливими освітніми потребами, у закладах освіти Донецької селищної ради запроваджено інклюзивне навчання, яке створює передумови для інтегрування дітей з особливими освітніми потребами в загальноосвітній простір. На даний час у Донецькій селищній територіальній громаді працює 5 інклюзивних класів.

З метою вдосконалення та розвитку інклюзивної освіти, 08 жовтня  2024 року на базі Андріївського ліцею №1 у формі семінару-практикуму відбулося розширене засідання  керівників   закладів  освіти Донецької селищної територіальної громади.

Любов ЧАГОВЕЦЬ, директор ліцею розповіла про організацію освітнього процесу, навчання та розвиток дітей з особливими освітніми потребами у системі закладів освіти громади і звернула увагу присутніх на важливість питань підготовки фахівців для роботи з такими дітьми та їхніми батьками, створення умов для соціалізації, налагодження партнерської співпраці

Велику увагу на заході звернули на індивідуальні підходи до роботи з особливими дітьми, їх соціалізації. З використанням різних вправ учасники семінару змогли відчути, як почувається дитина з особливими потребами, та поділитися враженнями.

Також учасники семінару змогли ознайомитися із великим спектром матеріально-технічної бази та спеціальними засобами корекції психофізичного розвитку дітей ООП ресурсної кімнати, яку було облаштовано завдяки перемозі у  проєкті “Бюджет участі- 2024”.

Висловлює подяку організаторам семінару за запрошення та цікавий, продуктивний, насичений захід. Вдале поєднання науково-теоретичної і практичної частини семінару дозволило усім присутнім стати їх безпосередніми учасниками. Психологічно позитивний клімат сприяв продуктивній роботі, яка була підкріплена гостинністю та доброзичливістю господарів семінару.