Відновлення внутрішнього ресурсу дітей
Ресурс – це внутрішні запаси енергії як дорослого, так і дитини. Команда Stop_sexтинг вирішила поділитися з вами завданнями для відновлення внутрішнього ресурсу разом з дитиною.
Для дітей дошкільного та молодшого шкільного віку
Під час занять з дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку важливо додавати вправи, які містять фізичну активність, наприклад, повторювати певні рухи під музику або показати, як рухаються звірі.
Також важливо проводити арттерапевтичні завдання, де потрібно щось зобразити за допомогою фарб, пластиліну, пазлів.
Для дітей середнього та старшого шкільного віку
Як навчити дитину новим навичкам? Бути для неї прикладом!
Пропонуємо вам виконати разом з дитиною підліткового віку завдання для відновлення внутрішнього ресурсу:
Подискутуйте з дитиною, як вона розуміє словосполучення «внутрішній ресурс» чи «психологічний ресурс», що для неї є ресурсом, що допомагає відновлювати сили та надихає до дій? Поділіться своїми думками на цю тему.
Створіть список справ, дій, явищ, які дозволяють поповнити внутрішній ресурс, коли дитина наодинці та коли вона з батьками чи педагогом на занятті. Це може бути описано словами, чи створено за допомогою малюнків чи колажу.
Нагадайте дитині, що вона завжди може виконати якусь із зазначених дій, коли почуватиметься втомленою, не матиме бажання щось робити чи сумуватиме через події в країні.
Обговоріть з дитиною, що для неї є важливим у взаємодії з дорослими для покращення її психологічного стану.
Також проговоріть, як дитина може сигналізувати про те, що їй потрібна підтримка? Наприклад, придумайте таємне слово, яке вона зможе використовувати.
Важливо, щоб дорослі запам’ятали, що може підтримати дитину та використовували це у взаємодії.