Запитання-відповіді: реєстрація електронного кабінету
Якщо я не встиг активувати кабінет за 15 хвилин, поки діє посилання для активації, що робити?
Вам потрібно пройти процедуру реєстрації кабінету спочатку.
Як діяти, якщо я зареєстрував кабінет на пошту, до якої не маю доступу? (зазначив не ту адресу чи забув пароль від скриньки)
Вам потрібно пройти процедуру реєстрації кабінету спочатку та вказати діючу електронну скриньку.
Що робити, якщо я забув пароль від кабінету, спробував кілька разів вгадати, але система мене заблокувала?
Якщо ви кілька разів зазначили неправильний пароль і перевищили ліміт невдалих спроб авторизації, то система блокує вас на 5 хвилин. Переконливо просимо не вгадувати пароль, а скористатися функцією «Забули пароль?».
Я забув логін до свого кабінету. Як відновити доступ?
Для зміни логіна надішліть відповідну заяву на електронну адресу vstup@inforesurs.gov.ua
Шаблон заяви: https://bit.ly/3B6yWIs
Додайте до листа сканкопії документа про освіту та документа, що посвідчує особу. Заяву необхідно відправити з діючої електронної адреси, яку в подальшому ви будете використовувати як ЛОГІН ЕЛЕКТРОННОГО КАБІНЕТУ.
Зверніть увагу: заяву на зміну логіна може надіслати виключно вступник.
Чи можна зареєструвати електронний кабінет вступника за логіном та паролем від кабінету УЦОЯО?
Ні, не можна. Логін та пароль від кабінету УЦОЯО – це параметри входу в зовсім іншу систему, а саме реєстрації та складання НМТ/ ЗНО.
Для реєстрації електронного кабінету вступника потрібно зазначити окремі (унікальні) логін та пароль. Логін – це адреса вашої пошти, пароль – згенерований вами набір знаків. Також необхідно зазначити параметри документа про освіту та номер, ПІН-код та рік видачі сертифіката НМТ (2022) або сертифіката ЗНО (2019-2021).
Чи можна видалити електронний кабінет?
Ні, це неможливо. Всі створені електронні кабінети зберігаються до завершення вступної кампанії поточного року. Після цього вони автоматично анулюються.
Я маю два документи про освіту (приміром, ПЗСО та молодший спеціаліст) і планую подавати заяви на основі обох з них. Мені треба реєструвати два електронних кабінети, на кожен документ?
Ні. Цього року зареєструвати електронний кабінет можна за будь-яким документом про освіту, дані якого містяться в ЄДЕБО. Тож кабінет потрібно реєструвати ОДИН, на будь-який з документів. У блоці «Документ(и) про освіту» система має автоматично відобразити наявність у вас іншого документа. Під час подання заяв оберіть той документ, на підставі якого хочете вступати (модуль «Подання заяв» – меню «Документ про освіту»).
Що робити, якщо в блоці «Документ(и) про освіту» не відображається мій другий документ? Як його додати?
Зверніться до приймальної комісії закладу освіти, який видав диплом молодшого спеціаліста та документ про ПЗСО. Якщо із цим закладом освіти відсутній зв‘язок, то зверніться до найближчого: там зможуть довнести потрібний документ до картки фізичної особи в ЄДЕБО.
Також ви можете надіслати відповідний запит до техпідтримки електронного кабінету вступника на скриньку vstup@inforesurs.gov.ua
До листа треба додати сканкопії (фото):
документа про освіту, на основі якого було зареєстровано кабінет;
документа, що посвідчує особу;
документа, який не відображається в кабінеті, і його потрібно додати.
Але передусім пропонуємо перевірити наявність документа про освіту в Реєстрі за посиланням: https://info.edbo.gov.ua/edu-documents/
Чи можу я створити кабінет на основі диплома кваліфікованого робітника, щоб подати заяву до ЗВО?
Ні, вам потрібно подавати документи в паперовому вигляді безпосередньо до приймальної комісії закладу освіти.
Планую вступати одразу на другий курс на освітній ступінь бакалавра на основі диплома бакалавра (спеціаліста, магістра). Мені потрібно реєструвати електронний кабінет?
Ні, ви подаєте документи в паперовому вигляді безпосередньо до приймальної комісії закладу освіти.
Якщо прізвище в документі про освіту відрізняється від прізвища в документі, який посвідчує особу, і під час реєстрації кабінету видає помилку, що робити?
Зверніться до приймальної комісії найближчого закладу вищої чи фахової передвищої освіти: там допоможуть усунути помилку. Також ви можете надіслати копії документа про освіту, документа, що посвідчує особу (якщо ID картка, то з двох сторін), документа про зміну ПІБ та скрін помилки на електронну адресу vstup@inforesurs.gov.ua
У документі про освіту допущено помилку в ПІБ. Треба одразу подавати документ для отримання дубліката й тільки потім реєструвати кабінет?
Ні, це не обов’язково робити одразу.
Якщо в документі про освіту допущено помилку в ПІБ і через це виникає помилка під час реєстрації електронного кабінету, то зверніться до найближчої приймальної комісії закладу вищої чи фахової передвищої освіти. Там допоможуть зареєструвати картку фізичної особи в ЄДЕБО, а потім ви успішно зможете зареєструвати кабінет та подати заяви.
Або надішліть сканкопії документа про освіту, документа, що посвідчує особу, та скрін помилки (у разі наявності також свідоцтво про зміну ПІБ) на електронну адресу vstup@inforesurs.gov.ua
Після усунення помилки ви зможете успішно зареєструвати кабінет та подавати заяви, а в майбутньому – бути зарахованим до закладу освіти.
Однак зробити дублікат документа (вже без помилки в ПІБ) та надати його до закладу освіти треба буде до 1 листопада 2022 року.