Дистанційний семінар «Аналіз типових помилок абітурієнтів з української мови в національному мультипредметному тесті – 2022. Шляхи їх усунення» для керівників ТМО; учителів української мови і літератури закладів загальної середньої освіти ТГ Харківської області

11.10.2022 року відкрито доступ до матеріалів дистанційного семінару за темою: «Аналіз типових помилок абітурієнтів з української мови в національному мультипредметному тесті – 2022. Шляхи їх усунення».

Дистанційний семінар підготовлено фахівцями Центру методичної та аналітичної роботи спільно з кафедрою методики навчання мов і літератури та викладачами ХНПУ імені Г.С. Сковороди. Захід проводиться в асинхронному форматі у межах ХАБу «Якісна освіта» регіонального проєкту «Освітній технопарк Харківщини – 2030» та регіонального освітнього проєкту «Підвищення конкурентноспороможності випускників закладів ЗСО Харківської області в умовах викликів сучасної освіти» (віртуальна школа із підготовки до ЗНО).

Основний методичний меседж направлений на вдосконалення та розширення таких професійних компетентностей педагогів: предметно-методичної, інноваційної, інформаційно-комунікаційної, здатності до навчання впродовж життя.

Матеріали будуть доступні до 11 листопада 2022 року. До участі запрошуються керівники ТМО; учителі української мови і літератури, які викладають в 11-х класах ЗЗСО Харківської області, та всі охочі.

 Зміст кейсу:

  1. Презентація Халіман О. В., доктора філологічних наук, доцента кафедри української мови ХНПУ імені Г. С. Сковороди, за темою «Аналіз типових помилок абітурієнтів з української мови в національному мультипредметному тесті-2022. Шляхи їх усунення»:

https://docs.google.com/presentation/d/1NRMXbOkNyzZHWLy_nD-RpNgd5P7Vklpi/edit?usp=sharing&ouid=104908101695842760171&rtpof=true&sd=true

  1. Презентація Румянцевої-Лахтіної О. О., методиста вищої категорії Центру методичної та аналітичної роботи КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти», за темою «Підготовка до ЗНО з української мови у 2022/2023 навчальному році. Загальні рекомендації»:

https://docs.google.com/presentation/d/1KFRlc0Ql-qshJtu3DZBrmRn2NGVjyMwl/edit?usp=sharing&ouid=104908101695842760171&rtpof=true&sd=true

  1. Презентація Лузан Л. О., проректора з навчальної роботи, кандидата педагогічних наук, доцента кафедри методики навчання мов і літератури КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти», за темою: «Мотиваційний лист для вступу: кому потрібен та на що впливає?»:

https://docs.google.com/presentation/d/1EAwK3bJOzScwlFC9ADmE517ed9h46XUW/edit?usp=sharing&ouid=104908101695842760171&rtpof=true&sd=true

  1. Перелік літератури та джерел для самостійного опрацювання:

https://docs.google.com/document/d/1yAhaN-zU4_N4J5aXsxGny00wbQElHRsV/edit?usp=sharing&ouid=104908101695842760171&rtpof=true&sd=true

  1. Рекомендації щодо опрацювання матеріалів кейсу:

https://docs.google.com/document/d/13CPGMUIptj5rthNyMjRmeFNwTidwBf4-/edit?usp=sharing&ouid=104908101695842760171&rtpof=true&sd=true

  1. Анкета зворотного зв’язку:

https://docs.google.com/forms/d/131nSSC9oyL0N8krfJ-2B72Fdi4zlWrIdKBY59nhmJUo/edit

 

Орієнтовний час роботи з матеріалами – 3 – 4 години.