Рекомендації щодо формування математичної компетентності учнів на рівні початкової освіти
За підсумками загальнодержавного зовнішнього моніторингу якості початкової освіти «Стан сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи закладів загальної середньої освіти» 2021 року експерти Українського центру оцінювання якості освіти підготували методичні рекомендації щодо формування читацької та математичної компетентностей учнів на рівні початкової освіти.
У першому розділі рекомендацій ідеться про формування математичної компетентності. Тут можна знайти відповіді на такі питання:
- Що таке математична компетентність?
- Що мають знати й уміти учні початкових класів з математики?
- Який рівень сформованості різних складників математичної компетентності мають наші випускники початкової школи?
- Що пропонують чинні підручники з математики для формування різних складників математичної компетентності?
- Як навчати учнів працювати з даними та здійснювати вимірювання?
- Які завдання варто пропонувати учням, аби поліпшити їхні результати щодо роботи з даними та вимірювань?
- До яких ресурсів може звернутися вчитель в умовах дистанційного навчання, щоб покращити результати своїх учнів?
Пропоновані рекомендації містять описи конкретних практик та зразки завдань, які можна використовувати на навчальних заняттях, зокрема і як приклади для розроблення діагностувальних робіт.
Сподіваємося, ці матеріали стануть у пригоді не тільки вчителям та їхнім підопічним, а також зацікавлять авторів майбутніх підручників з математики для цього освітнього рівня.