Про регіональні моніторингові дослідження якості освіти в ІІ півріччі 2022/2023 н. р.
До уваги керівників закладів загальної середньої освіти!
Комунальний вищий навчальний заклад «Харківська академія неперервної освіти» у межах ХАБу-2 «Якісна освіта» регіонального проєкту «Освітній технопарк Харківщини – 2030», відповідно до регіонального освітнього проєкту «Моніторинг у сфері загальної середньої освіти в умовах розбудови сучасної української школи», затвердженого наказом Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації від 22.02.2021 № 24 «Про затвердження рішень колегії Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації від 28.12.2020», у січні 2023 року продовжує проведення регіональних моніторингових досліджень за напрямами:
- реалізація завдань Нової української школи в початкових класах ЗЗСО;
- стан сформованості читацької, математичної та природничо-наукової компетентностей в базовій школі;
- підготовка учнів до національного мультипредметного тесту.
Метою досліджень є вивчення окремих аспектів освітньої діяльності та її результатів в закладах загальної середньої освіти в умовах дистанційного навчання й надання підтримки педагогічним працівникам з питань організації та здійснення освітнього процесу в дистанційній формі.
До участі в регіональних моніторингових дослідженнях запрошуються заклади загальної середньої освіти, які брали участь у регіональному моніторингу в І півріччі 2022/2023 н. р., а також заклади освіти, які бажають приєднатися до них.
У разі, якщо заклад освіти виявив бажання взяти участь у регіональних моніторингових дослідженнях, але не був їх учасником в І півріччі 2022/2023 н. р., просимо керівника цього закладу заповнити форму за посиланням: https://forms.gle/rMx1k6FaX1Z7mfQG6
З особливістю проведення регіональних моніторингових досліджень у ІІ півріччі 2022/2023 н. р. було ознайомлено відповідальних за моніторинг у територіальних громадах (районах міста Харкова) 19.01.2023 під час вебсемінару за темою «Моніторингові дослідження у ІІ півріччі 2022/2023 н. р.: мета, завдання, особливості проведення». Ознайомитися з матеріалами можна за посиланням: http://surl.li/embbm